Farmaceut

Började vid 8 även denna dag... Ännu mera varor att packa upp... Dock inte lika mycket som gårdagen...
Idag har jag jobbat ute vid egenvården hela dagen. [Egenvården= själva butiken och dom varorna]
Det var fanns inte så jätte mycket att göra för min del, jag gick och småfixade på hyllorna och fyllde på från lagret. Det är inte bara att fylla på och ta från hyllor hit och dit, utan man måste pricka för, fylla i, skriva signatur att det var jag som flyttade det o.s.v
På lunchen blev det idag mcdonald´s för mig & Malin, gottgott!

Juste, jag kanske ska förklara min rubrik för er... Det var nämligen så att jag fick läsa lite om apoketare och receptarier, och lite allmänt om apotek. Apoketare och receptarier med ett annat ord är Farmaceut.




Här har vi Malin på sitt arbete, KapAhl.

Ont i benen  & kroppen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra att du intresserar dig för en Högskole utbildning, du är så duktig!

Kram

2009-04-17 @ 08:42:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0