Den sena Påskharen var här

Idag var det tidigt upp för att fixa i ordning för dagen. Det är nämligen så att den lite senare Påskharen skulle komma med äggen från kompisarna.  Jag slängde ihop en kladdkaka och sedan sprang jag ut i trädgården och satte upp en annan påskäggsvandrarbana som jag och Malin hade gjort igår.
Vid 12 tiden kom Malin, Emma, Nina & Kornelia, som tradition har vi att vi byter påskägg med varrandra ;)
Efter banan gick vi äggen, dom var jätte fina & goda såklart !!!
Sedan satte vi oss ute i trädgården med alla äggen och kakan. Vi solade, pratade, spelade gitarr och sjög. Vi uppdaterade Emma efter att ha varit i Skåne hela lovet.


Här är alla våra fina ägg! (dom röda pilarna är äggen jag har gjort och gav)




Jag tyckte den här bilden bara var för rolig när Nina tar kort(som vanligt) jag är typ, jag vet inte vad, förvånad kanske(som vanligt)



Här löser dom gåtan eller vad det nu var :P


Tack för alla ägg & fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0