dag o-planerad

Vaknade först vid 7 tiden då Olivia kom hem med en liten, liten hund under armen. Vi skulle vara hundvakt idag till en chihuahua. Efter att ha hälsat en stund på den super söta lilla varelsen gick jag till sängs igen, även Wilma.
Lite senare vaknade jag igen och märkte att jag typ sovit bort hela dagen... Det var förstås behövligt !

Det var inte det lättaste att sitta med datorn och skriva blogginlägg samtidigt som man ska sola kan jag berätta. Så därför skriver jag nu ett litet inlägg och ska sedan ut i värmen och solen på gården, ta med mig en bok och bara ta det lungt =)


Kommentarer
Postat av: Sofia

ja verkligen! har du också det nu eller? :)

2009-04-04 @ 15:48:17
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Carina

Låter skönt med bok & sol.

Ska oxå ut (på balkongen) & sola lite.

Kram

2009-04-04 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0