Curtains musikal

Jag vet inte vad jag ska säga.... Helt mållös är vad jag är !
Jag, mamma och Olivia var och såg på denna musikal idag som är gjord av gotlands musikalkompani och ABF.
Den handlade om en musikal och en mordutredning, jag ska inte avslöja något för alla ni där ute MÅSTE bara se den !
I år var den på Engelska. Och under nästan hela föreställningen hade jag gåshud!
Det är roligt att se för det är så många man känner som är med också.  Efter föreställningen blev det en stor samling vid mig och syrran och alla som vi kände kom, även dom andra skådespelarna kom och det kändes som att prata och krama riktiga kändisar !
Och alla ni som var med får en STOR elors för denna underbara uppvisning ♥






GLÖM INTE ATT DET ÄR ETT MÅSTE ATT SE DENNA MUSIKAL !
-det är i Säveskolans aula
-boka biljetter på ticnet eller på plats
- kostar lite över hundralappen
speldatum kvar:

Torsdag 23 april
Fredag 24 april
Lördag 25 april
kl. 19


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0