Boda Borg

Idag var det dags för Boda Borg. Det började med lite krångel om bokningen och det blev så att Malin & Diana inte kom med  =(
Men iallafall så åkte vi dit, vi klarade 11 av 14 banor !!! (En av banorna var avstängda... )Det var faktist J***gt bra av oss tycker jag. Fast jag tycker lite synd om Gustaf och Villhelm som fick cykla ut dit, fast dom var faktist suuuuuper snabba....
Vi var altså utklädda för då var det fri entré idag på långfredagen =) Jag hade lite prickar och finfina fjädrar i håret, i örat hängde det en liten kyckling. Gustaf hade huckle. Nina, Ville och Saga hade lite fräkar och fjädrar i håret.
Vi var inte direkt ensamma där idag heller, det sprang runt små påskkärringar överrallt  ;)
Jag är faktist nöjd att vi klarade vissa banor (utan fusk...)
 
PåskJos


Våra stämmplar som jag är stolt över

Ikväll blev det lite provsmak från Påskbordet, mummmms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0