Apotekaren

Första dagen på praoen och det gick super ! Alla som jobbade var jättttte trevliga och tog hand om mig som om jag var deras lilla barn. Sedan gick jag och Malin och lunchade tillsammans och gick en snabbis på stan.
Jag fick faktist hjälpa till med jätte mycket saker, och det finns mycket mer saker att göra än vad man tror på ett apotek.
Efter jobbet, haha det där var kul -efter jobbet. Snacka om vuxen status ;) Iallafall..efter jobbet kom mamma och hälsade på, sedan gick vi lite på stan.
Man blir faktist trött efter en dag på ett apotek....


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så stolt över dig. Att du för så mycket ansvar och beröm på din Prao. Du var snygg i Apotekets skjorta!

Kram

2009-04-14 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0