Äntligen Sthlm

Idag var det upp nästan innan jag hade gått och lagt mig, dom flesta sakerna var färdig packade och vi var vid båten 30 minuter innan ombordkörning ! :O Det är typ rekord tidigt och det måste finnas något som var fel, så perfekt kunde det ju bara inte vara... Och det var sant, när jag satt och väntade utanför båten märkte jag att solglasögonen och boken låg i väskan på mitt rum, suck* men jaja jag klarar mig nog utan dom i några dagar.


Överfarten var lugn, fast tv:n i hytten funkade typ inte och boken låg hemma så jag försökte sova istället. Den sista timmen slummra jag iallfall =)


Denna kupé är första gången vi har, jag har sten koll på vilka vi har haft och inte !


 

Bara den friska stockholms luften gjorde att man kände sig piggare :D


Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen till fastlandet ;)

Kram

2009-04-30 @ 16:07:30
Postat av: Tina

Fin blogg:D

2009-04-30 @ 16:26:15
URL: http://speeddown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0