Ännnnu mera firande

Efter vårat lilla firande med kompisarna var det fortfarande inte slut på Påsken...! Det var nämligen så att några vänner till oss skulle komma på besök ikväll och vi skulle också ha en liten minipåsk med sill, ägg och hela baletten...
Kvällen blev jätte lyckad, och jag gjorde dessutom ett ägg som jag blev nöjd med :-O Jag vet, ovanligt att man själv blir nöjd med ett ägg man målat ! En sak till ! Jag märkte alla mina ägg med josefineullberg.blogg.se jag vet...lite smygreklam där.... ;)

Mitt Ägg :
Min första idé var att jag skulle göra elefanter som skulle ballansera på en spindeltråd, ni vet från den där visan... Men sen fick jag en idé om att det skulle vara får som skulle ballansera istället. Men sedan kom jag på att ingen hade målat ringmuren ! Panik liksom. Så då blev det får som gick och betade framför ringmuren.
Samtalsämnet vid maten var om växterna på muren och därför målade jag också dit murgröna på muren. Även den röda visby flaggan fick vara med på varje torn...
   inte för att det syns
                                                                                                        så bra, men det står
                                                                                                 iallafall josefineullberg.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0