amazing

Jaa.. vad ska jag berätta för er egentligen..?! Jag har inte gjort något speciel förutom att försöka sova, jag försöker sova men det är inte alltid så lätt. Det är nu på morgonen som jag orkar sitta vid datorn och sitta upp överhuvudtaget typ :S

JUUUUSSSSTEEEE !!!!!!!!
Får inte glömma vad min underbaraste vän gjorde igår !  -Malin. Hon är just nu lite förkyld men ändå har hon gått på stan, köpt en bok, till MIG ! kan ni förstå det !? Jag fick den andra boken av twilight-serien. Hon kom förbi här igår som en överraskning med ett inslaget paket. Helt amazing. Jag skickade med henne min första bok i serien så att hon också har något att läsa när hon är sjuk.
Hoppas hon kryar på sig <3


Något att sätta tankarna i .

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
TACK ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: malin

var så god! du är egentligen värd mycket mer, skulle vilja ge dig hela världen!! <3<3<3

2009-04-26 @ 17:52:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0