Allvaret

Dag 2 efter lovet & praoen. Nu börjar lärarna köra med oss och det är på allvar igen, planer inför nya prov, betygsnack och en massa annat...
Idag fick vi tillbaka våra matteprov som vi gjorde innan lovet, blev trotts allt ganska nöjd :) På elevensval passade vi på att plugga till hemkunskapen. Det känns som att jag har skrivit om hemkunskapen varje dag på senaste tiden, men faktist så har det en STOR betydelse för våra slutbetyg...
Efter skolan gick jag, Malin, Diana och Nina ner till glassbaren där vi skulle träffa Vendela och Louise. Vi satt och åt, pratade och hade trevligt !




Mina bästa glasstips nästa gång DU besöker glassbaren:

  • Rocky Road
  • Brownie
  • Dumle
  • Fläder/Lime sorbé
  • mjölkchoklad
  • triple chocolate

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fläder/Lime sorbé är min äääälskling ^^ I love it<3

2009-04-21 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0