3 flugor i en smäll

Visste ni att även pluggning kan bli kul ? Det är sant faktist. Efter våran träning på pax gick jag och Emma hem till mig för att plugga på hemkunskapen. I början fick jag stå ut med Emmas Måns-lyssnande som gick en på närverna... -,- Jag slutade smsa och Emma stängde av Måns-(o)ljudet.
Sedan pluggade vi, och jag säger inte bara det utan vi pluggade faktist också ! Vi hittade på lite rammsor och rebus om varje uppgift som var klurig att komma ihåg. Nu blev det helt plötsligt mycket roligare och vi lärde oss också + att vi hade sällskap, Det blir 1, 2, 3 flugor i en smäll.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Rolig ord och bild vitts med flugorna.

2009-04-21 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0