-Hej då !

Slutet av veckan betyder slutet av praoen :( Det ska både bli kul och inte med helg nu faktist.
Idag när jag kom var det en annan tjej där som hette Olivia, hon var också där på praktik. På förmiddagen gick vi runt tillsammans i butiken och packade upp & fyllde på varor... Så som man gör varje dag där på apoteket.
På lunchen blev jag och Malin bjudna av Nina (Malins mamma) på Ringduvan. Det var jätte gott och mysigt <3 Alla tre tog värterrbotten paj m. kräftstjärtar och paga till dricka. Världsgott!




Efter lunch fick jag jobba bak vid alla mediciner tillsammans med chefen, det var jättttttte kul ! Jag fick också fixa i ordning ett recetp själv på datorn !!!
Det kändes sorligt att lämna alla... Vi hade kramkalas i personalrummet och jag lovar att hälsa på !
Jag fick som tack välja vad jag ville i butiken, förtuom läkemedel då. Jag hade ganska koll på vad som fanns och inte nu vid det här laget så jag kom därifrån med en bra sminkbortagning för ögon & en MASSA tuggummin :D

♥ Tack för allt  ♥


kommer att sakna detta....


-Hej då, min gröna sköna



Apoteket får tumme upp av mig, helt klart fem stjärnor
               


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vilken fin lunch ni fick det såg väldigt gott ut.

2009-04-17 @ 19:39:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hälsning:

Trackback
RSS 2.0